Informacja o działalności.

 

Firma ZaZi powstała na przełomie 2006 roku w celu prowadzenia działalności usługowej polegającej na wyręczaniu poprzezzastępowanie osób fizycznych jak i firm bądź instytucji w procesie składania zamówień na odpisy ze zmigrowanych ksiąg wieczystych ich odbiór, a następnie dostarczenie dokumentu klientowi w wybrany przez Niego sposób. Firma ZaZi choć siedzibę ma w Warszawie, obszarem swojego działania obejmuje teren całej Polski, przy czym, istnieje możliwość wysłania zamówionego odpisu zagranicę.

Jesteśmy przekonani, iż nasza działalność świadczona przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii w połączeniu z tradycyjnymi drogami dystrybucji zapewnia naszym klientom maksimum komfortu oraz w znacznym stopniu przyczynia się do usprawnienia obrotu handlowego na rynku nieruchomości. Podstawa prawna działalności art. 36(2) ust. 5 ustawy z dnia 14 lutego 2003 r. o przenoszeniu treści księgi wieczystej do struktury księgi wieczystej prowadzonej w systemie informatycznym (Dz. U. Nr 42, poz. 363).

 

 

O nas | Regulamin | Cennik | Księgi wieczyste | KRS | Hipoteka | Spadek| Zamówienie | Kontakt

Linki | Polityka Prywatności | Mapa Serwisu

 

Copyright © 2006-2013 ZaZi. All rights reserved.